• 08-12-2024, 01:00:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SeydaP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler, içimi dökmek istedim içimi döktüğüm herkes bana bir gün beni zaaflarımdan vurdular burada hiç tanımadığım insanlardan öneri almak benim için daha iyi olacaktır ben iş hayatında bir çok fazla kez kullanıldığımı düşündüm ve gerçektende öyle olmuş kullanıldım benim bilgilerimi sömdürdüler sonrasında kendi iş hayatlarında devam ettiler bende psikolojik olarak iş yaparken %100 sorumluluk alamıyorum bazen sorumsuz davranabiliyorum ve ortak olduğum işlerde sorumsuzsun adı takılıyor ve unutkanlığım çok fazla oluyor bu durumu yaşayan insanlar var mıdır hayatım resmen 360 derece döndü 2 yıl önce çok iyi çalışkan işlerini aksatmayan birisiydim fakat artık çok değiştim eskisi gibi olamıyorum eski çalışkanlığımı çok istiyorum ama geri getiremiyorum uyuma saatlerim çok değişik uyandıktan 4-5 saat sonra tekrar uyuyorum vs. çok fazla hayatım kötüye gidiyor bu durumu değiştirmem gerekiyor nereden başlamalıym.
    Merhaba SeydaP
    Hayatta hemen hemen herkesin iş hayatında benzer sorunları olmuştur ve halen günümüzde de yüzlerce örneği verilebilir.Öncelikle yalnız olmadığını bil rahatla.Bu deneyimleri de ilerki hayatında deneyim tecrübe ve daha tedbirli itidalli olgun bir kişiliğe doğru seni götüreceğini bil ve bunları artı olarak gör.Hiç kimse kimseyi kullanamaz sen kullanıldığını düşünme emin ol o kişi hayatında bu durumun maddi manevi cevabını alır bazen bunu da gözlerinle görür ve o kişilere üzülemezsin bile.Hayatta yalnız değiliz ve inancımız var biz madde ruh bir varlığız bizi bir yaradan var değil mi?
    Sorumluluk alamamak bta belkide bahsettiğin olaylardan dolayı güvensizlik itimat edememe durumundan dolayı kimbilir boşa saldığın bir dönemdesindir zaman hepsini alteder biraz zaman ver kendine ok.Unutkanlık günümüzün salgını sanki fakat bunun bence onlarca sebebi olabilir.Yaşadığın trawma veya psikolojik stress baskı yeme içme düzeninin bozulması uyku düzeninin farklılıları aile yapısı çevresel faktörler iş hayatı derken bazen yaşadığın ülke ve dünyanın gidişatı bile topluca bizi kapsayabilmekte ve hepimiz aynı durumlardan muzdaribiz sanki.Yoğun depresyon bildiğim kadarıyla uyku ve asosyalliği tetikliyor demişti bi psikolojik danışman arkadaşım.
    Kendini tanıyorsun ve şuanki halini tanımlayabildiğine göre kliniklik ve son aşamada değilsin anladığım.Senden çok daha zor durumda olan Dünyadaki insanları düşün belkide milyar düzeyde savaşlar açlık sokalarda yatan çöpten ekmek toplayan insanlar ve bizim şuanki halimize kıyasladığımızda şükredecek çok sebebimiz var ve hemen maddi manevi hayatımızı gözden geçirip ortamımızı biraz değiştirip küçkte olsa bir meşguliyet bulup hızlı bir şekilde eski enerjine döneceğini ve başaracağını düşünüyorum.İnşallah dua edeyim herşey gönlünce olsun.
    Not:Tabiki yakın çevrende referanslı bir psikiyatr veya psikolog özel veya devlet bazında bir görüşme harika olur.Haydi yarın başla erteleme.Başlamak bitirmenin yarısıdır.Selamlar.
  • 08-12-2024, 01:08:41
    #11
    markapatent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba SeydaP
    Hayatta hemen hemen herkesin iş hayatında benzer sorunları olmuştur ve halen günümüzde de yüzlerce örneği verilebilir.Öncelikle yalnız olmadığını bil rahatla.Bu deneyimleri de ilerki hayatında deneyim tecrübe ve daha tedbirli itidalli olgun bir kişiliğe doğru seni götüreceğini bil ve bunları artı olarak gör.Hiç kimse kimseyi kullanamaz sen kullanıldığını düşünme emin ol o kişi hayatında bu durumun maddi manevi cevabını alır bazen bunu da gözlerinle görür ve o kişilere üzülemezsin bile.Hayatta yalnız değiliz ve inancımız var biz madde ruh bir varlığız bizi bir yaradan var değil mi?
    Sorumluluk alamamak bta belkide bahsettiğin olaylardan dolayı güvensizlik itimat edememe durumundan dolayı kimbilir boşa saldığın bir dönemdesindir zaman hepsini alteder biraz zaman ver kendine ok.Unutkanlık günümüzün salgını sanki fakat bunun bence onlarca sebebi olabilir.Yaşadığın trawma veya psikolojik stress baskı yeme içme düzeninin bozulması uyku düzeninin farklılıları aile yapısı çevresel faktörler iş hayatı derken bazen yaşadığın ülke ve dünyanın gidişatı bile topluca bizi kapsayabilmekte ve hepimiz aynı durumlardan muzdaribiz sanki.Yoğun depresyon bildiğim kadarıyla uyku ve asosyalliği tetikliyor demişti bi psikolojik danışman arkadaşım.
    Kendini tanıyorsun ve şuanki halini tanımlayabildiğine göre kliniklik ve son aşamada değilsin anladığım.Senden çok daha zor durumda olan Dünyadaki insanları düşün belkide milyar düzeyde savaşlar açlık sokalarda yatan çöpten ekmek toplayan insanlar ve bizim şuanki halimize kıyasladığımızda şükredecek çok sebebimiz var ve hemen maddi manevi hayatımızı gözden geçirip ortamımızı biraz değiştirip küçkte olsa bir meşguliyet bulup hızlı bir şekilde eski enerjine döneceğini ve başaracağını düşünüyorum.İnşallah dua edeyim herşey gönlünce olsun.
    Not:Tabiki yakın çevrende referanslı bir psikiyatr veya psikolog özel veya devlet bazında bir görüşme harika olur.Haydi yarın başla erteleme.Başlamak bitirmenin yarısıdır.Selamlar.
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler, dediğiniz gibi düşünüyordum ben de güvensizliklerden yaşadığım olaylardan dolayı önemli olan bunlardan ders çıkarıp bir daha aynı hatayı yapmamak.
  • 08-12-2024, 01:31:29
    #12
    kral 360 derece dönünce aynı yere gelmis oluyo 180 derece dönmüssün. diğer tarafa gelince de yani para yok iş güç yok alım gücü yerlerde rezil durumdayız ondan olabilir. bir de kızların kafa genelde para işlerine focus olmuyo ama iş hayatına atılınca mecbur o taraklara da giriyorsunuz. ilk kez fatura kira ödemek ne demek bunlarla karşılaştıysanız normal ama ilk kez değilse de yani unlucky yapacak bir şey yok rezil durumdayız. geçer ama çok takmaya gerek yok, tavsiyem antidepresana girmek yerine 45 dakika kesintisiz muhabbet edebileceğiniz bir arkadaş edinmeniz. kahvesiz, manzarasız, etkinlik olmadan sadece 45 dakika boyunca konusmaktan bahsediyorum. babanız zengin değilse 1-0 geriden başlıyorsunuz. kendinize çok yüklenmeyin etrafınızdakilere hakaret edip yaşayacağımız 50 yıldan keyif almaya çalısın.

    iyi forumlar
  • 08-12-2024, 01:53:27
    #13
    merak etme üzülme sadece sen değil ülkenin hepsi öyle bi 3-4 belki bir 20 sene daha böyle devam edecek
  • 08-12-2024, 04:13:15
    #14
    Açıkçası fazla düşünmene gerek yok. Hayat bazen beklentilerimizin dışında gelişebilir, ama bu seni tanımlamaz. İnsanlar seni kullanmış gibi gelebilir, ancak bu durum seni değersiz yapmaz. Kendini rahatlatmaya çalış, bu süreç geçici olabilir. İlk adım olarak uyku düzenini düzeltmek çok önemli. Düzenli uyumak, enerjini geri kazanmana yardımcı olacaktır. Sonrasında, iş hayatındaki sorumlulukları daha sağlıklı bir şekilde yönetebilirsin. Unutma, bu gibi zorluklarla başa çıkmak zaman alabilir. Ayrıca yeni insanlar tanıyıp, sosyal çevreni genişletmek de seni daha iyi hissettirebilir ve iş hayatına da pozitif bir etki yapar. Her şey adım adım değişebilir, sen yeter ki başla.
  • 08-12-2024, 07:43:42
    #15
    Platin üye
    hocam kısaca sizin hefesini kırmıslar yeni seyler ve kendizi tanıyarak motive olmalısınız hepimiz yasıyoruz bazen mola veriyoruz mesela ben papatya/yeşil/melisa cayı ile takılıyorum.
    gecen sene cok guzeldi bu sene biraz degil fazla kırgın geciyor ama umarım gececek her iş hayatında kullanılmak vardır ders olur sana sadece sunu soylemek istiyorum sen kendinin patronusun hedeflerini belirle devam et.

    fazla düşünme ne kafana takıyorsun yeni şeyler bul yap istemiyorsa canım otur bir bakmışsın 8 saat istemedigin şeyle ugrasıyorusun neyi üstüne gidersen o kadar az deprasyon bunama yaşarsın kendini meşgul et.
  • 08-12-2024, 09:30:47
    #16
    😂 gülün iyi gelir çok fazla takmayın düzelirsiniz iyi düşün iyi olsunb
  • 10-12-2024, 04:22:40
    #17
    Uyku alışkanlığı bende de var hocam.Bu bence acil bir işimizin olmamasından kaynaklanıyor.İnsanların hakkınızda ne dediğini, ne düşündüğünü pek umursamayın derim.İşinizi iyi yaptığınıza inanıyorsanız bitmiştir.
    • SeydaP
    SeydaP bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-12-2024, 08:37:53
    #18
    Geçen gün Yılmaz Erdoğan’dan duymuştum “insanın nefsine ağır gelen şey, onun için hayırlı olandır” as bu yazıyı odana her uyandığında bak. Hayatta ne zor geliyorsa onu yapmak gerek.