Geçen gün Yılmaz Erdoğan’dan duymuştum “insanın nefsine ağır gelen şey, onun için hayırlı olandır” as bu yazıyı odana her uyandığında bak. Hayatta ne zor geliyorsa onu yapmak gerek.