hocam kısaca sizin hefesini kırmıslar yeni seyler ve kendizi tanıyarak motive olmalısınız hepimiz yasıyoruz bazen mola veriyoruz mesela ben papatya/yeşil/melisa cayı ile takılıyorum.
gecen sene cok guzeldi bu sene biraz degil fazla kırgın geciyor ama umarım gececek her iş hayatında kullanılmak vardır ders olur sana sadece sunu soylemek istiyorum sen kendinin patronusun hedeflerini belirle devam et.

fazla düşünme ne kafana takıyorsun yeni şeyler bul yap istemiyorsa canım otur bir bakmışsın 8 saat istemedigin şeyle ugrasıyorusun neyi üstüne gidersen o kadar az deprasyon bunama yaşarsın kendini meşgul et.