Merhaba, konuyu biliyorum beni karakoldan dün arayip ifade vereceğimi soylediler konuyu bilmiyorum ama savciliğa götürüceklerini soylediler
sizce konu nedir? nasi davranmaliyim.
Karakola gideceğim.
36
●4.382
- 04-12-2024, 05:39:09Üyeliği durdurulduHocam tam olarak ben yazamamişim "konu nedir" diye sormak bir tık yanlış olmuşnazimduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

konuyu bilmiyorum.
sonuç ne olur olarak sorayim. - 04-12-2024, 05:40:51Konuyu biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz?Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karakol savcılığa götürmek için telefonla aramaz hocam. Siz ifadeyi karakolda verirsiniz, savcıya en fazla telefon açarlar "ifadesini aldık" şeklinde. Savcı gerekli görürse "bana getirin" der. Ama "bana getirin" diyecek savcı yani sizi mevcutlu isteyecek savcı karakola arattırmaz. Polisi kapınızda bulursunuz. - 04-12-2024, 05:41:23hocam anlıyorum seni heyecanlı ve meraklı olabilirsin soruna bir nebzede olsa cevap arıyor olabilirsin ama inan bu konu hakkında kim sana ne derse yalan olur kısacası gidince görürsün....
- 04-12-2024, 05:41:42Üyeliği durdurulduHocam tam olarak telefonda savcilıga sevk edileceğim soylenmiş.TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu öğrenip ifademde sessiz kalma hakkımı kullanip güzel bi ifade yazmayi düşünüyorum boyle bi hakkım var mi? daha sonra ifadeyi versem desem. - 04-12-2024, 05:42:49sükut ikrardan gelir, susma (:Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
