Konuyu biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz?
Karakol savcılığa götürmek için telefonla aramaz hocam. Siz ifadeyi karakolda verirsiniz, savcıya en fazla telefon açarlar "ifadesini aldık" şeklinde. Savcı gerekli görürse "bana getirin" der. Ama "bana getirin" diyecek savcı yani sizi mevcutlu isteyecek savcı karakola arattırmaz. Polisi kapınızda bulursunuz.
Hocam tam olarak telefonda savcilıga sevk edileceğim soylenmiş.
konuyu öğrenip ifademde sessiz kalma hakkımı kullanip güzel bi ifade yazmayi düşünüyorum boyle bi hakkım var mi? daha sonra ifadeyi versem desem.