• 04-12-2024, 05:43:42
    #10
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz?

    Karakol savcılığa götürmek için telefonla aramaz hocam. Siz ifadeyi karakolda verirsiniz, savcıya en fazla telefon açarlar "ifadesini aldık" şeklinde. Savcı gerekli görürse "bana getirin" der. Ama "bana getirin" diyecek savcı yani sizi mevcutlu isteyecek savcı karakola arattırmaz. Polisi kapınızda bulursunuz.
    hocam daha önce benzeri bi olay yaşadım karkola çağırdılar gideceğim gün arayıp ne zaman gelirsiniz savcılığa götürecez sizi dediler kendim gidemedim onların götürmesi gerekiyormuş sonrasında sanırım işler hızlı olsun diye bulunduğum yerden konum attım beni gelip ekip aracıyla alıp savcılığa ifadeye götürdüler savcılığa gitmeden hiçbir şekilde öğrenemedim.

    yani evet karakoldan savcılığa götürülüyor
  • 04-12-2024, 05:43:45
    #11
    Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam olarak telefonda savcilıga sevk edileceğim soylenmiş.

    konuyu öğrenip ifademde sessiz kalma hakkımı kullanip güzel bi ifade yazmayi düşünüyorum boyle bi hakkım var mi? daha sonra ifadeyi versem desem.
    Avukat olmayan kişilerin (ben dahil) hukuki konularda ücretli ve ücretsiz danışmanlık yapması SUÇTUR. O sebeple size şunu yapın bunu yapın diyemem. Bunu diyecek kişi avukattır. Ama ortada ÇOK CİDDİ bir şey olsa polis karakola davet etmez. Gelir bizzat alır.
  • 04-12-2024, 05:47:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Waif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne yaptınız.d bu olaydan sonra sonuçları iletirseniz sevinirim merak ettim
    bende bilsem ne yaptiğimi öğrenince eğer burada olursam gelişmeleri paylaşacağim.
  • 04-12-2024, 05:47:41
    #13
    CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha önce benzeri bi olay yaşadım karkola çağırdılar gideceğim gün arayıp ne zaman gelirsiniz savcılığa götürecez sizi dediler kendim gidemedim onların götürmesi gerekiyormuş sonrasında sanırım işler hızlı olsun diye bulunduğum yerden konum attım beni gelip ekip aracıyla alıp savcılığa ifadeye götürdüler savcılığa gitmeden hiçbir şekilde öğrenemedim.

    yani evet karakoldan savcılığa götürülüyor
    Hocam ben size olayı izah edeyim Savcı sizi mevcutlu istemiştir, kollukta suça bakmıştır, ciddi bir şey olmadığına kanaat etmiş ve sizi orada burada aramamak için telefonla ulaşmıştır. Aksi halde savcılık mevcutlu istediğinde prosedür kolluğun bizzat sizi almasıdır.

    Öteki durumlarda Savcılık kolluğa talimat veriyor, siz kollukta ifade veriyorsunuz, çoğu durumda savcılığı bile aramıyorlar, serbest bırakma tutanağı imzalatıp gönderiyorlar. Ama ifadede kolluğun şüphelendiği absürt bir durum olursa bunu da savcılığa bildirirlerse, savcı "getirin bir de ben göreyim" deme hakkına sahip.
  • 04-12-2024, 05:48:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat olmayan kişilerin (ben dahil) hukuki konularda ücretli ve ücretsiz danışmanlık yapması SUÇTUR. O sebeple size şunu yapın bunu yapın diyemem. Bunu diyecek kişi avukattır. Ama ortada ÇOK CİDDİ bir şey olsa polis karakola davet etmez. Gelir bizzat alır.
    Ben avukatımla görüşeceğim diyeceğim bir kişi belirtmeyeceğim ki..
  • 04-12-2024, 05:49:21
    #15
    Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben avukatımla görüşeceğim diyeceğim bir kişi belirtmeyeceğim ki..
    Hocam "sessiz kalma hakkım var mı? sonra ifade verme hakkım var mı?" şeklinde hukuki sorular sordunuz ya beni alıntılıyarak ona istinaden yazdım.
  • 04-12-2024, 05:53:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam "sessiz kalma hakkım var mı? sonra ifade verme hakkım var mı?" şeklinde hukuki sorular sordunuz ya beni alıntılıyarak ona istinaden yazdım.
    Hocam konuyu orada öğrenirsem afallaya bilirim, sağlam ifade için 1 gün düşünmem lazim sonuçta.
  • 04-12-2024, 05:57:31
    #17
    Yasadışı bahis oynadıysanız o sebeple de olabilir bu ara sıklaştırıldı herşey
  • 04-12-2024, 05:58:11
    #18
    Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyu orada öğrenirsem afallaya bilirim, sağlam ifade için 1 gün düşünmem lazim sonuçta.
    Kolluktaki ifade için süre isteme şansınız var hocam. Hatta onlar size bir kağıt veriyor ve o kağıtta tüm haklarınız yazıyor. Son gittiğim ifadede "isterseniz şuan ifade vermenize gerek yok, yarın avukatınızla gelebilirsiniz" demişlerdi. Ama ben gerek duymamıştım.