Konuyu biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz?
Karakol savcılığa götürmek için telefonla aramaz hocam. Siz ifadeyi karakolda verirsiniz, savcıya en fazla telefon açarlar "ifadesini aldık" şeklinde. Savcı gerekli görürse "bana getirin" der. Ama "bana getirin" diyecek savcı yani sizi mevcutlu isteyecek savcı karakola arattırmaz. Polisi kapınızda bulursunuz.
hocam daha önce benzeri bi olay yaşadım karkola çağırdılar gideceğim gün arayıp ne zaman gelirsiniz savcılığa götürecez sizi dediler kendim gidemedim onların götürmesi gerekiyormuş sonrasında sanırım işler hızlı olsun diye bulunduğum yerden konum attım beni gelip ekip aracıyla alıp savcılığa ifadeye götürdüler savcılığa gitmeden hiçbir şekilde öğrenemedim.
yani evet karakoldan savcılığa götürülüyor