Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tam olarak telefonda savcilıga sevk edileceğim soylenmiş.

konuyu öğrenip ifademde sessiz kalma hakkımı kullanip güzel bi ifade yazmayi düşünüyorum boyle bi hakkım var mi? daha sonra ifadeyi versem desem.
Avukat olmayan kişilerin (ben dahil) hukuki konularda ücretli ve ücretsiz danışmanlık yapması SUÇTUR. O sebeple size şunu yapın bunu yapın diyemem. Bunu diyecek kişi avukattır. Ama ortada ÇOK CİDDİ bir şey olsa polis karakola davet etmez. Gelir bizzat alır.