Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, konuyu biliyorum beni karakoldan dün arayip ifade vereceğimi soylediler konuyu bilmiyorum ama savciliğa götürüceklerini soylediler


sizce konu nedir? nasi davranmaliyim.
Konuyu biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz?

Karakol savcılığa götürmek için telefonla aramaz hocam. Siz ifadeyi karakolda verirsiniz, savcıya en fazla telefon açarlar "ifadesini aldık" şeklinde. Savcı gerekli görürse "bana getirin" der. Ama "bana getirin" diyecek savcı yani sizi mevcutlu isteyecek savcı karakola arattırmaz. Polisi kapınızda bulursunuz.