• 04-12-2024, 05:37:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, konuyu biliyorum beni karakoldan dün arayip ifade vereceğimi soylediler konuyu bilmiyorum ama savciliğa götürüceklerini soylediler


    sizce konu nedir? nasi davranmaliyim.
  • 04-12-2024, 05:38:20
    #2
    konuyu bilmeden bişey diyemem
  • 04-12-2024, 05:38:31
    #3
    Ben mi okuduğumu anlamıyorum siz mi yazamamışsınız
  • 04-12-2024, 05:38:39
    #4
    konuyu biliyor musun bilmiyor musun
  • 04-12-2024, 05:39:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    nazimduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mi okuduğumu anlamıyorum siz mi yazamamışsınız
    Hocam tam olarak ben yazamamişim "konu nedir" diye sormak bir tık yanlış olmuş
    konuyu bilmiyorum.

    sonuç ne olur olarak sorayim.
  • 04-12-2024, 05:40:51
    #6
    Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, konuyu biliyorum beni karakoldan dün arayip ifade vereceğimi soylediler konuyu bilmiyorum ama savciliğa götürüceklerini soylediler


    sizce konu nedir? nasi davranmaliyim.
    Konuyu biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz?

    Karakol savcılığa götürmek için telefonla aramaz hocam. Siz ifadeyi karakolda verirsiniz, savcıya en fazla telefon açarlar "ifadesini aldık" şeklinde. Savcı gerekli görürse "bana getirin" der. Ama "bana getirin" diyecek savcı yani sizi mevcutlu isteyecek savcı karakola arattırmaz. Polisi kapınızda bulursunuz.
  • 04-12-2024, 05:41:23
    #7
    hocam anlıyorum seni heyecanlı ve meraklı olabilirsin soruna bir nebzede olsa cevap arıyor olabilirsin ama inan bu konu hakkında kim sana ne derse yalan olur kısacası gidince görürsün....
  • 04-12-2024, 05:41:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz?

    Karakol savcılığa götürmek için telefonla aramaz hocam. Siz ifadeyi karakolda verirsiniz, savcıya en fazla telefon açarlar "ifadesini aldık" şeklinde. Savcı gerekli görürse "bana getirin" der. Ama "bana getirin" diyecek savcı yani sizi mevcutlu isteyecek savcı karakola arattırmaz. Polisi kapınızda bulursunuz.
    Hocam tam olarak telefonda savcilıga sevk edileceğim soylenmiş.

    konuyu öğrenip ifademde sessiz kalma hakkımı kullanip güzel bi ifade yazmayi düşünüyorum boyle bi hakkım var mi? daha sonra ifadeyi versem desem.
  • 04-12-2024, 05:42:49
    #9
    Fleshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam olarak telefonda savcilıga sevk edileceğim soylenmiş.

    konuyu öğrenip ifademde sessiz kalma hakkımı kullanip güzel bi ifade yazmayi düşünüyorum boyle bi hakkım var mi? daha sonra ifadeyi versem desem.
    sükut ikrardan gelir, susma (: