• 02-12-2024, 00:55:11
    #1
    Merhaba 03.03.2022 tarihinde sosyal medyadan ticaret yaptığım üyelerden birisi ödemeyi kendi hesabından yapmak yerine başka platformda başkasını dolandırarak ibanıma ödeme yaptırmış sosyal medyada insanları tanımadığımız için hangi yöntemlerle gönderdiğini bilemeyiz.
    İninal bankası kullanıyordum ve böyle bir sorun yaşadım defalarca ifadeye gittim en son mahkeme açıldı Ekim ayının 11.inde duruşmada herşeyi olduğu gibi anlatıp kanıt dosyası hazırlamıştım onu verdim.
    27 Kasım da da şikayetçi olan kişinin duruşması vardı ve uyaptan baktığım da duruşmaya gitmediğini öğrendim. 22.01.2025 tarihine atmışlar ama 05.12.2024 tarihinde ceza mahkemesi vardı ve bana herhangi bir mahkeme kağıdı gelmedi nasıl bir yol izlemeliyim ben gaziantepte yaşıyorum şikayetçi taraf şanlıurfada ben 1.duruşmada gaziantepteki adliyeye gitmiştim. Ve herşeyi anlatıp kanıt sunup zararı karşıladım bir sorun yoktu. Şuan ne yapmam gerek yardımcı olabilirmisiniz.
  • 02-12-2024, 00:56:09
    #2
    Danışman
    Merhabalar.

    Her duruşma tarihi size tebligat olarak gelmez. Katıldığınız duruşmada sonraki
    duruşma tarihi yüzünüze karşı söylenmiştir. O tarihi dikkate almanız gerekiyor.

    Eğer daha önceden katılmadığınız ya da sizinle doğrudan alakalı olmayan bir
    dosyanın duruşması varsa ve bu duruşmada başka bir duruşma tarihi belirlendi
    ise katılmanız için size tebligat göndermeleri gerekir. Size tebligat göndermedilerse
    katılmanız şart değil. Fakat bunu netleştirmeniz gerekir. Size tebligat gönderdiler
    fakat tebligat size ulaşmadı ise o zaman sorumlu olabilirsiniz. Bunu da dosyadaki
    evraklardan öğrenebilirsiniz. Biraz karışık bir durum. Bu şekilde anlaşılması zor.
    Profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar
  • 02-12-2024, 00:59:28
    #3
    Merhaba, uaşadığınız durumda, ilk olarak UYAP üzerinden dosyanızın detaylarını dikkatlice incelemek ve belirtilen 05.12.2024 tarihli duruşmaya ilişkin tarafınıza resmi tebligat ulaşmadıysa Gaziantep Adliyesi'ndeki mahkeme kalemine ya da UYAP sistemine giderek bu durumu teyit etmemiz gerek. Tebligat yapılmadıysa, bunu ilgili mahkemeye yazılı olarak dilekçe ile bildirip, tebligatın yapılmasını ve duruşmanın usulüne uygun şekilde tarafınıza bildirilmesini talep edebiliriz. Ayrıca, 22.01.2025 tarihindeki duruşmada da hazır bulunmanız önemli. Zararınızı karşıladığınızı kanıtlayan belgeleri, mahkemeye sunduğunuz önceki kanıt dosyasını ve ilgili dekontları yedekleyerek yanınızda bulundurun.


    Süreçle ilgili profesyonel hukuki destek için tarafımızla iletişime geçebilirsiniz.
  • 02-12-2024, 01:00:34
    #4
    Buna benzer bir olay benim başıma gelmişti, takipsizlik kararı çıkmıştı çünkü bir şeyden haberim yoktu o birini dolandırmış sen araya gitmişsin sanırım. Geçmiş olsun
  • 02-12-2024, 01:01:28
    #5
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 03.03.2022 tarihinde sosyal medyadan ticaret yaptığım üyelerden birisi ödemeyi kendi hesabından yapmak yerine başka platformda başkasını dolandırarak ibanıma ödeme yaptırmış sosyal medyada insanları tanımadığımız için hangi yöntemlerle gönderdiğini bilemeyiz.
    İninal bankası kullanıyordum ve böyle bir sorun yaşadım defalarca ifadeye gittim en son mahkeme açıldı Ekim ayının 11.inde duruşmada herşeyi olduğu gibi anlatıp kanıt dosyası hazırlamıştım onu verdim.
    27 Kasım da da şikayetçi olan kişinin duruşması vardı ve uyaptan baktığım da duruşmaya gitmediğini öğrendim. 22.01.2025 tarihine atmışlar ama 05.12.2024 tarihinde ceza mahkemesi vardı ve bana herhangi bir mahkeme kağıdı gelmedi nasıl bir yol izlemeliyim ben gaziantepte yaşıyorum şikayetçi taraf şanlıurfada ben 1.duruşmada gaziantepteki adliyeye gitmiştim. Ve herşeyi anlatıp kanıt sunup zararı karşıladım bir sorun yoktu. Şuan ne yapmam gerek yardımcı olabilirmisiniz.
    Benzer bir olayın daha büyüğünü yaşadım 3. yıldayım +100 yıldan yargılanıyorum. Süreç devlet tarafından ele alındı benden şikayetçi olan v.sde yok 5 yıl yatarım var dedi avukatım. Kimse sana profosyenel yardımcı olamaz kimse avukat değil burada. Kanıtın varsa şanslısın
  • 02-12-2024, 01:04:22
    #6
    Kurumsal PLUS
    cekerdo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer bir olayın daha büyüğünü yaşadım 3. yıldayım +100 yıldan yargılanıyorum. Süreç devlet tarafından ele alındı benden şikayetçi olan v.sde yok 5 yıl yatarım var dedi avukatım. Kimse sana profosyenel yardımcı olamaz kimse avukat değil burada. Kanıtın varsa şanslısın
    Hocam aynı yaşamamak adına ne yaşadınız ya da önlem olarak ne yapılabilir.
  • 02-12-2024, 01:05:01
    #7
    genelde müşteriye açıklama yazdırıyorum ben de ne kadar kurtarır bilmiyorum
  • 02-12-2024, 01:09:13
    #8
    Uyap sistemine baktığımda 1.duruşma olacağı zaman tebligat hazırlanmıştı ve gönderildi sistemde gözüküyor ama aralığın 5inde olacak mahkemenin tebligatı sistemde yok ve bana gönderilmedi.
    Yaşadığım şehirde olmuş olsa o gün aynı saatte yine giderim ama şanlıurfada olduğu için gitme şansım yok ondan dolayı ne yapacağımı bilmiyorum
  • 02-12-2024, 01:09:40
    #9
    runo10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı yaşamamak adına ne yaşadınız ya da önlem olarak ne yapılabilir.
    Anlattığın kadar biliyorum ve yapabileceğin birşey yok. Eğer gerçekden kaye alınacak bir kanıtın var ise problem yaşamazsın. Dolandırılan kişi hangi platformdan kim ile konuştu bulunabilir oradan yırtabilirsin, eğer gerçekden cırt birşey ise para senin hesabına geçtiği için *********** sen oluyorsun ve bundan kurtulmanın kolay, basit bir yolu yok