Uyap sistemine baktığımda 1.duruşma olacağı zaman tebligat hazırlanmıştı ve gönderildi sistemde gözüküyor ama aralığın 5inde olacak mahkemenin tebligatı sistemde yok ve bana gönderilmedi.
Yaşadığım şehirde olmuş olsa o gün aynı saatte yine giderim ama şanlıurfada olduğu için gitme şansım yok ondan dolayı ne yapacağımı bilmiyorum