cekerdo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzer bir olayın daha büyüğünü yaşadım 3. yıldayım +100 yıldan yargılanıyorum. Süreç devlet tarafından ele alındı benden şikayetçi olan v.sde yok 5 yıl yatarım var dedi avukatım. Kimse sana profosyenel yardımcı olamaz kimse avukat değil burada. Kanıtın varsa şanslısın
Hocam aynı yaşamamak adına ne yaşadınız ya da önlem olarak ne yapılabilir.