Bu Ramler Sahte Olabilir Mi?
18
●876
- 28-11-2024, 00:02:52Hocam ram veya ssd veya diğer parçalar böyle elektronik ürünler alırken amazon gibi hepsiburada gibi yerlerden alın fakat amazonun ve hepsiburadanın kendi sattığı ürünü alın. Hem orjinal ürün almış olacaksın hemde iade etmek istediğinde sorun yaşamayacaksın. Harici olarak çok büyük kendini kanıtlamış bir kaç mağaza var en kötü onlardan alacaksın. Şimdi oturup kara kara düşüncen iade etmeyi dene ama kabul etmeyecekler.
- 28-11-2024, 00:03:36Aynen kutusuda ofsayt ztnCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2024, 00:06:19i5 - 11400F - ASUS PRIME H510-M ECooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kutu siyah bi kutu hocam. Bu şekilde geldi.
n11'e mail attım dönüş bekliyorum. iade talebi yapmayacağım dönüş gelmeden.ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-11-2024, 00:08:04DDR4 belleklerin üstüne neden EXPO etiketi takmışlar ben onu anlamadım. EXPO DDR5 nesliyle alakalı bir durum. Belleklerde sahte olabiliyor ve 3600 CL16 RAM (en azından ucuz olarak) bulmanız zor. Bir aralar piyasada hiç yokken Amazon Germany ile Corsair RT getirmiştim ki o da ucuz değildi.
Ek olarak bu işlemci ve anakart ile en fazla 3200 MHz alabilirsiniz, daha üstü için Z serisi bir anakart gerekiyor.ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-11-2024, 00:17:17Bence zaman kaybetme öyle bir kutu yok internette istediğin yere bak hocam. Bende beats aldım gecenlerde şeffaf kutuyla geliyor. Gecmiş olsunErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2024, 00:18:59Kutunun fotoğrafı var mı? En başında kutu ve üzerindeki etiket bana sahte izlenimi verdi.ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal şartlarda şu şekilde paket içerisinde gelmesi gerekir. Arkasında da seri no vs yazar. Sizinkindeki gibi kağıt çıktısına benzer bir şeye şahsen denk gelmedim.

- 28-11-2024, 00:22:19biliyorum ürünü zaten 3200 olarak aldım mağazadan kutuda 3200 cl16 yazacağına 3600cl16 yazmaktaScarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2024, 01:41:54Hala kutu diyon kardeşim. Öyle bir kutu yok sahte kutu oErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
