• 27-11-2024, 23:49:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Birkaç gün önce N11'den "Kingston Fury Beast RGB KF432C16BB1A/16 16 GB DDR4 3200 MHz CL16 RAM" satın aldım. Ürün normalde 3200MHz-CL16 vermesi gerekirken XMP'de 3200MHz-CL20 // 2933MHz-CL16 vermekte. Anakartımda problem yok. 2x8GB SP 3200MHz CL16 RAM taktığımda problem yok. Kutunun üstünde 3200MHz olmasına rağmen 3600MHz-CL16 vermekte olduğu yazıyor. Ayrıca kutu üzerindeki ve CPU-Z'deki parti numaraları da farklı. Ek olarak şunları da belirteyim. RGB kontrolü Aura Sync veya Fury CTRL ile yapamıyorum. Satıcıya söylediğimde Fury CTRL'de problem var, Trident'in bir modelinin RGB programıyla kontrol etmemi söyledi. Ancak öyle çalıştı. Ayrıca resimlerden göründüğü gibi RAM üzerindeki Fury yazılarının 1. RAM ve 2. RAM'de aynı hizada olmadığı gözüküyor ve RGB LED'ler kenarlardan gözükmekte.






  • 27-11-2024, 23:52:17
    #2
    Hocam pc bazen en uygununa fix ler, başlangıçta yükseltebilirsin biostan ama önermem pc neye uygun gördüyse onu kullan. yoksa bozabilirsin
  • 27-11-2024, 23:53:32
    #3
    anakartın frekans ayarından 32 yapıp tekrar teste sok, düzelme yoksa iade.
  • 27-11-2024, 23:54:07
    #4
    g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pc bazen en uygununa fix ler, başlangıçta yükseltebilirsin biostan ama önermem pc neye uygun gördüyse onu kullan. yoksa bozabilirsin
    Ürün XMP'ye uygun bir ürün, ki XMP'de ürün sayfasında yazana özellikleri vermiyor. Aynı özelliklerde farklı ram taktığımda problem yok. Ayrıca diğer görsellere ve yazılara da göz atarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.
  • 27-11-2024, 23:55:21
    #5
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün XMP'ye uygun bir ürün, ki XMP'de ürün sayfasında yazana özellikleri vermiyor. Aynı özelliklerde farklı ram taktığımda problem yok. Ayrıca diğer görsellere ve yazılara da göz atarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.
    Benim ramlarda 3600mhz desteklediğini yazıyor. ama biostan 3200mhz den fazla yaptığımda pc hata veriyor açılmıyor. sanırım pc ile alakalı bi durum çünkü ben ramları sonradan almadım pc'yi toplarken ince hesap toplayıp göndermişti.
  • 27-11-2024, 23:57:07
    #6
    Ama sizinki o orantıya göre baya düşük bence birkaç kademe yükselmeyi deneyin bi sorun yaşarsanız tekrar düşürürsünüz zaten, biostan kolayca yapılıyor bu işlem video izleyin birkaç tane
  • 27-11-2024, 23:57:14
    #7
    g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ramlarda 3600mhz desteklediğini yazıyor. ama biostan 3200mhz den fazla yaptığımda pc hata veriyor açılmıyor. sanırım pc ile alakalı bi durum çünkü ben ramları sonradan almadım pc'yi toplarken ince hesap toplayıp göndermişti.
    Hocam ramlerim 3200 - CL16 desteklemesi gerekiyor. Ama kutuda 3600-CL16 yazıyor. Ürünlerde kozmetik hata da mevcut.
  • 27-11-2024, 23:59:06
    #8
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ramlerim 3200 - CL16 desteklemesi gerekiyor. Ama kutuda 3600-CL16 yazıyor. Ürünlerde kozmetik hata da mevcut.
    Anladım hocam, bu arada aldığınız ürünün linkini bi atabilirmisiniz
  • 28-11-2024, 00:01:35
    #9
    İşlemci nedir? Anakart nedir? RAM'ler şeffaf ince kutularda geliyor. Görselde kare gibi bir kutu var size öyle mi geldi? Detay paylaşmamışsınız.