DDR4 belleklerin üstüne neden EXPO etiketi takmışlar ben onu anlamadım. EXPO DDR5 nesliyle alakalı bir durum. Belleklerde sahte olabiliyor ve 3600 CL16 RAM (en azından ucuz olarak) bulmanız zor. Bir aralar piyasada hiç yokken Amazon Germany ile Corsair RT getirmiştim ki o da ucuz değildi.
i5 - 11400F - ASUS PRIME H510-M E
Kutu siyah bi kutu hocam. Bu şekilde geldi.
n11'e mail attım dönüş bekliyorum. iade talebi yapmayacağım dönüş gelmeden.
Ek olarak bu işlemci ve anakart ile en fazla 3200 MHz alabilirsiniz, daha üstü için Z serisi bir anakart gerekiyor.