DDR4 belleklerin üstüne neden EXPO etiketi takmışlar ben onu anlamadım. EXPO DDR5 nesliyle alakalı bir durum. Belleklerde sahte olabiliyor ve 3600 CL16 RAM (en azından ucuz olarak) bulmanız zor. Bir aralar piyasada hiç yokken Amazon Germany ile Corsair RT getirmiştim ki o da ucuz değildi.
Ek olarak bu işlemci ve anakart ile en fazla 3200 MHz alabilirsiniz, daha üstü için Z serisi bir anakart gerekiyor.
biliyorum ürünü zaten 3200 olarak aldım mağazadan kutuda 3200 cl16 yazacağına 3600cl16 yazmakta