Merhaba dostlar ve abiler kardeşler yarın direksiyon dersim var 13.10 da 1-2 tane sorum var sizden
1- yaya ışığı kırmızı yanıyor ama yaya yok geçeyim mi durayım mı?.
2 - kalkarken sol sinyal verdim direksiyonu tam sol yapıp çıkarken sinyal çıkarken kapanıyor sinyali tekrarmi yakayım yoksa yeterlimi
Hepinize şimdiden hayırlı akşamlar yarin için bana dua edin 🙏
Yarın direksiyon sınavım var / yardım
22
●836
- 22-11-2024, 23:27:52Üyeliği durduruldu
- 22-11-2024, 23:31:02Üyeliği durduruldunormal kırmızı ışık değil yaya geçidinde yayaya geç için yeşil yanıyor ya onu diyorum hocam kafam karıştıcemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2024, 23:32:07Eğer yaya ışığı kırmızı yanıyorsa, yayaların geçmesi yasaktır, bu yüzden durmalısınız. Kırmızı ışık, trafiğin güvenli bir şekilde düzenlenmesi için önemlidir. Yayaların geçmesini bekleyin ve yeşil ışık yandığında hareket edebilirsiniz.
Eğer sol sinyali verirken direksiyonu tam sol yapıp dönüş yaptıysanız ve sinyal kendiliğinden kapandıysa, tekrar sinyal yakmanız genellikle gerekmez. Çünkü sinyalin kapanması, dönüşünüzün tamamlandığına ve yolun güvenli olduğuna işaret eder. Ancak, dönüş sırasında karşılaşabileceğiniz farklı durumlara göre, sinyali tekrar yakmak bazen daha güvenli olabilir, özellikle trafik yoğun ve karmaşıksa.
Kısacası, sinyal kapandıysa genellikle yeterli olur, ancak her zaman dikkatli olmakta fayda var. - 22-11-2024, 23:35:44Üyeliği durdurulduAklımda soru kalmadı heyecen yapacağım sanırım biraz herkeste olduğu gibi umarım hakkımda hayırlısı olur 🙏🙏
- 22-11-2024, 23:36:15Yaya olsa da olmasa da bekleyeceksin tabi ki

onun haricinde sinyali verdiğin yöne direksiyonu çevirince zaten otomatik sinyal iptal olur olmazsa sen ortaya getirerek sinyali kapatabilirsin.
sürüş sınavında bunlardan ziyade park,yokuş hız sınırı emniyet kemeri vs daha çok takılıyorlar.
hiç unutmam benim sınav çok hızlı bitmişti denetmenler sağa çek namaz vakti geldi demişti çektim sağa 7-8 dk gittiler namaz falan kıldılar xa
heyecan yapma akışına bırak geçersin, heyecan yaparsan kalırsın, tek bir tane çocuk kalmıştı bizde o da çalıştırdığı anda stop etti öyle kaldı. tabi ki heyecandan. - 22-11-2024, 23:37:38Üyeliği durduruldudüşünceniz ve yanıtınız için öncelikle teşekkür ederim, 2 yıldır araba kullanıyorum stop ettirmem sanmam parkları geçersem zaten gerisi benim için çocuk oyuncağı gibi gelir yarın geçtiğimi mutlu olarak söylerim 🙏Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
