Eğer yaya ışığı kırmızı yanıyorsa, yayaların geçmesi yasaktır, bu yüzden durmalısınız. Kırmızı ışık, trafiğin güvenli bir şekilde düzenlenmesi için önemlidir. Yayaların geçmesini bekleyin ve yeşil ışık yandığında hareket edebilirsiniz.
Eğer sol sinyali verirken direksiyonu tam sol yapıp dönüş yaptıysanız ve sinyal kendiliğinden kapandıysa, tekrar sinyal yakmanız genellikle gerekmez. Çünkü sinyalin kapanması, dönüşünüzün tamamlandığına ve yolun güvenli olduğuna işaret eder. Ancak, dönüş sırasında karşılaşabileceğiniz farklı durumlara göre, sinyali tekrar yakmak bazen daha güvenli olabilir, özellikle trafik yoğun ve karmaşıksa.
Kısacası, sinyal kapandıysa genellikle yeterli olur, ancak her zaman dikkatli olmakta fayda var.