cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kırmızıda boş olsada geçemezsiniz o nası düşünce

sinyal sola verirsin direksiyon toplarken atar bidaha vermene gerek yok çıkarken versen yeter
normal kırmızı ışık değil yaya geçidinde yayaya geç için yeşil yanıyor ya onu diyorum hocam kafam karıştı