Yaya olsa da olmasa da bekleyeceksin tabi ki

onun haricinde sinyali verdiğin yöne direksiyonu çevirince zaten otomatik sinyal iptal olur olmazsa sen ortaya getirerek sinyali kapatabilirsin.
sürüş sınavında bunlardan ziyade park,yokuş hız sınırı emniyet kemeri vs daha çok takılıyorlar.
hiç unutmam benim sınav çok hızlı bitmişti denetmenler sağa çek namaz vakti geldi demişti çektim sağa 7-8 dk gittiler namaz falan kıldılar xa
heyecan yapma akışına bırak geçersin, heyecan yaparsan kalırsın, tek bir tane çocuk kalmıştı bizde o da çalıştırdığı anda stop etti öyle kaldı. tabi ki heyecandan.
düşünceniz ve yanıtınız için öncelikle teşekkür ederim, 2 yıldır araba kullanıyorum stop ettirmem sanmam parkları geçersem zaten gerisi benim için çocuk oyuncağı gibi gelir yarın geçtiğimi mutlu olarak söylerim 🙏