• 22-11-2024, 10:13:24
    #1
    Dostlar Kız kardeşime bagkur borcu oluştu bazı durumlardan dolayı, 20 yaşında odemelimiyiz sizce bagkur şuan kapalı lakin ,ticari faaliyette döneminde borcu oldu ,üstüne faiz biniyor ,sizce odemelimiyiz evlenince silinme şansı felan varmi siz olsanız ne yapardınız?
  • 22-11-2024, 10:16:19
    #2
    Faiz sürkeli biner hocam kücük miktarsa zaten ödeyin beklerseniz 2 ye 3e katlar.
  • 22-11-2024, 10:17:46
    #3
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz sürkeli biner hocam kücük miktarsa zaten ödeyin beklerseniz 2 ye 3e katlar.
    50 60 bin hocam
  • 22-11-2024, 10:22:09
    #4
    Faiz biner bankaya bloke getirebilirler ileride artık sileceklerini düşünmüyorum eskisi gibi.
  • 22-11-2024, 10:24:53
    #5
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz biner bankaya bloke getirebilirler ileride artık sileceklerini düşünmüyorum eskisi gibi.
    Ne banka blokesi Allah için kafadan atmayın insanları korkutmak için, ödenmesi zorunlu borç bile değil bu. Biriksin istediği kadar emekli gününüz sayılmıyor bu şekilde ve sağlık hizmetlerinden ücretsiz faydalanamıyorsunuz. Onun haricinde bir durum yok.
  • 22-11-2024, 10:27:06
    #6
    benimde var odemiyorum muhasebecim odemene gerek yok siliniyor falan demisti
  • 22-11-2024, 10:29:41
    #7
    erpektech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne banka blokesi Allah için kafadan atmayın insanları korkutmak için, ödenmesi zorunlu borç bile değil bu. Biriksin istediği kadar emekli gününüz sayılmıyor bu şekilde ve sağlık hizmetlerinden ücretsiz faydalanamıyorsunuz. Onun haricinde bir durum yok.

    Aynen bem de BagKur borcumu gün sildirerek ödemiştim. Gittim SGK'ya prim borcu gün sayısını emeklilikten düştüm. Ama bunun için yine bir torba yasa içinde af ve indirim gelmesi gerekir. Kafana göre de gidip sildiremiyorsun. Takipte kalmanızda fayda var.
  • 22-11-2024, 10:30:38
    #8
    NeverForgetMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bem de BagKur borcumu gün sildirerek ödemiştim. Gittim SGK'ya prim borcu gün sayısını emeklilikten düştüm. Ama bunun için yine bir torba yasa içinde af ve indirim gelmesi gerekir. Kafana göre de gidip sildiremiyorsun. Takipte kalmanızda fayda var.
    Aynen öyle bilmeyen insanlar yorum yapmasa her şey daha güzel olacak.
  • 22-11-2024, 10:36:20
    #9
    İleride Yapılandırma geldiği zaman faizi düşürüp/silip ödeyebilirsiniz veya borcu sildirebilirsiniz