Ne banka blokesi Allah için kafadan atmayın insanları korkutmak için, ödenmesi zorunlu borç bile değil bu. Biriksin istediği kadar emekli gününüz sayılmıyor bu şekilde ve sağlık hizmetlerinden ücretsiz faydalanamıyorsunuz. Onun haricinde bir durum yok.
Aynen bem de BagKur borcumu gün sildirerek ödemiştim. Gittim SGK'ya prim borcu gün sayısını emeklilikten düştüm. Ama bunun için yine bir torba yasa içinde af ve indirim gelmesi gerekir. Kafana göre de gidip sildiremiyorsun. Takipte kalmanızda fayda var.