Aynen bem de BagKur borcumu gün sildirerek ödemiştim. Gittim SGK'ya prim borcu gün sayısını emeklilikten düştüm. Ama bunun için yine bir torba yasa içinde af ve indirim gelmesi gerekir. Kafana göre de gidip sildiremiyorsun. Takipte kalmanızda fayda var.
Aynen öyle bilmeyen insanlar yorum yapmasa her şey daha güzel olacak.