Dostlar Kız kardeşime bagkur borcu oluştu bazı durumlardan dolayı, 20 yaşında odemelimiyiz sizce bagkur şuan kapalı lakin ,ticari faaliyette döneminde borcu oldu ,üstüne faiz biniyor ,sizce odemelimiyiz evlenince silinme şansı felan varmi siz olsanız ne yapardınız?