• 17-11-2024, 19:09:43
    #1
    Arkadaşlar Aerox 3 Wireless ghost mouse kullanıyorum. FPS oyunlarında şarjı bitmemesine ramen bazen 3 sn bi donma yaşanıyor sonra düzeliyor. Sebebini bilen var mı ya da başına gelen? Hangi ayarını nasıl değiştirmemiz gerek.
  • 17-11-2024, 19:11:59
    #2
    Ben
    Üyeliği durduruldu
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Aerox 3 Wireless ghost mouse kullanıyorum. FPS oyunlarında şarjı bitmemesine ramen bazen 3 sn bi donma yaşanıyor sonra düzeliyor. Sebebini bilen var mı ya da başına gelen? Hangi ayarını nasıl değiştirmemiz gerek.
    Hangi modda kullanıyorsunuz bende de aynı mouse var. BT kablolu ve wifi yani 3 modda tanımlı yazılımını kurdunuz mu?
  • 17-11-2024, 19:13:13
    #3
    Theia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi modda kullanıyorsunuz bende de aynı mouse var. BT kablolu ve wifi yani 3 modda tanımlı yazılımını kurdunuz mu?
    kablosuz modda wireless seçeneği ile kullanıyorum. Evet engine uygulaması kurulu bilgisayarımda ve aktif olarak ekli mouse bu uygulamaya kablosuz wifi modunda kopma yaşıyorum
  • 17-11-2024, 19:14:03
    #4
    Ben
    Üyeliği durduruldu
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kablosuz modda wireless seçeneği ile kullanıyorum. Evet engine uygulaması kurulu bilgisayarımda ve aktif olarak ekli mouse bu uygulamaya kablosuz wifi modunda kopma yaşıyorum
    BT ile sorun var mı?
  • 17-11-2024, 19:15:34
    #5
    Theia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BT ile sorun var mı?
    masaüstü bilgisayarımda BT olmadığı için kullanmıyorum o modu
  • 17-11-2024, 19:16:26
    #6
    Ben
    Üyeliği durduruldu
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masaüstü bilgisayarımda BT olmadığı için kullanmıyorum o modu
    masaüstü için bilmiyorum
  • 17-11-2024, 19:17:39
    #7
    Theia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masaüstü için bilmiyorum
    Anladım.


    O halde sorunu çözecek arkadaş arayışı devam ediyor.