Arkadaşlar Aerox 3 Wireless ghost mouse kullanıyorum. FPS oyunlarında şarjı bitmemesine ramen bazen 3 sn bi donma yaşanıyor sonra düzeliyor. Sebebini bilen var mı ya da başına gelen? Hangi ayarını nasıl değiştirmemiz gerek.
Hangi modda kullanıyorsunuz bende de aynı mouse var. BT kablolu ve wifi yani 3 modda tanımlı yazılımını kurdunuz mu?