The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kablosuz modda wireless seçeneği ile kullanıyorum. Evet engine uygulaması kurulu bilgisayarımda ve aktif olarak ekli mouse bu uygulamaya kablosuz wifi modunda kopma yaşıyorum
BT ile sorun var mı?