Theia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi modda kullanıyorsunuz bende de aynı mouse var. BT kablolu ve wifi yani 3 modda tanımlı yazılımını kurdunuz mu?
kablosuz modda wireless seçeneği ile kullanıyorum. Evet engine uygulaması kurulu bilgisayarımda ve aktif olarak ekli mouse bu uygulamaya kablosuz wifi modunda kopma yaşıyorum