Merhaba arkadaşlar bugün yaşamış olduğum kazada beyaz araç rampa başlangıç noktasından yukarı doğru çıkarken birazda normalden fazla süratle gelip çarptı ben yola bakarak çıktım ama kendisi süratli geldiği için duramadi. Kaza anında benim aracı yarım metre kadar sağa doğru itti teker izide mevcut Sizce burda kim haklı. Bordo Fiorino benim aracım
https://hizliresim.com/2pvbu3l
https://hizliresim.com/o292g4h
https://hizliresim.com/2b4najo
https://hizliresim.com/g7bt8f0
Sizce hangi araç haklı?
8
●154
- 08-11-2024, 23:21:28Karsi taraf anladigim kadariyla bayir yukari cikiyor. Sonucta gaza yuklenmis, yuksek devirde tirmaniyor. Sizin kontrollu cikmaniz gerekirdi. Her zaman yokus cikana yol verilir. Ana yol tali yol kavrami belirsiz resimlerde. Ona gore yorum yaptim.
- 08-11-2024, 23:26:49Herhangi bir levha yok zaten mahalle içi sokaktaDogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2024, 23:30:15Bende genelde yokuşların çoğunluklu olduğu bir muhitte yaşıyorum. Yokuş çıkarken yol ayırımına gelindiği zaman yavaşlarım, kontrol eder tekrar ilerlerim. Hele ki dört yol ağızı ise, tahminimce yokuş çıkan kişi ceza alacak.Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2024, 23:30:16Aslında çok süratle çıkılacak bir rampa değil ve rampanin başlangıç noktasında. Ben kontrollü çıktım aslında ama karşı araç aşırı süratli geldi ve ben yolun ortasındayim nerdeyse beni görmüyor bileSoundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2024, 00:08:29Benzer bir kaza yaşadım. Çarptığım araç hava yastıklarını açıp ağır bir şekilde hasar gördü fakat levha olmaması ve 2 yolunda sokak olmasından dolayı sağdan gelen öncelikli olduğu için hiç sigorta itirazları falan olmadan direkt komisyona giderek oradan %100 haklılık payına sahip olduğum belirlendi.
https://prnt.sc/vdlr2fbWWDIT
Şu an sizin kazada benzer görünüyor ve haklı çıkarsınız.