• 08-11-2024, 23:02:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar bugün yaşamış olduğum kazada beyaz araç rampa başlangıç noktasından yukarı doğru çıkarken birazda normalden fazla süratle gelip çarptı ben yola bakarak çıktım ama kendisi süratli geldiği için duramadi. Kaza anında benim aracı yarım metre kadar sağa doğru itti teker izide mevcut Sizce burda kim haklı. Bordo Fiorino benim aracım

    https://hizliresim.com/2pvbu3l

    https://hizliresim.com/o292g4h

    https://hizliresim.com/2b4najo

    https://hizliresim.com/g7bt8f0
  • 08-11-2024, 23:03:13
    #2
    Levha yok ise sağdan gelene yol vermesi lazım.
  • 08-11-2024, 23:04:53
    #3
    Geçmiş olsun, eğer tali yoldan ana yola çıkış yoksa veya sizin gittiğiniz yönde aksine bir trafik işareti yoksa siz haklısınız gibi görünüyor. (yol/cadde şartlarını bilmeden yazıyorum)
  • 08-11-2024, 23:21:28
    #4
    Karsi taraf anladigim kadariyla bayir yukari cikiyor. Sonucta gaza yuklenmis, yuksek devirde tirmaniyor. Sizin kontrollu cikmaniz gerekirdi. Her zaman yokus cikana yol verilir. Ana yol tali yol kavrami belirsiz resimlerde. Ona gore yorum yaptim.
  • 08-11-2024, 23:26:49
    #5
    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Levha yok ise sağdan gelene yol vermesi lazım.
    Herhangi bir levha yok zaten mahalle içi sokakta
  • 08-11-2024, 23:30:15
    #6
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karsi taraf anladigim kadariyla bayir yukari cikiyor. Sonucta gaza yuklenmis, yuksek devirde tirmaniyor. Sizin kontrollu cikmaniz gerekirdi. Her zaman yokus cikana yol verilir. Ana yol tali yol kavrami belirsiz resimlerde. Ona gore yorum yaptim.
    Bende genelde yokuşların çoğunluklu olduğu bir muhitte yaşıyorum. Yokuş çıkarken yol ayırımına gelindiği zaman yavaşlarım, kontrol eder tekrar ilerlerim. Hele ki dört yol ağızı ise, tahminimce yokuş çıkan kişi ceza alacak.
  • 08-11-2024, 23:30:16
    #7
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karsi taraf anladigim kadariyla bayir yukari cikiyor. Sonucta gaza yuklenmis, yuksek devirde tirmaniyor. Sizin kontrollu cikmaniz gerekirdi. Her zaman yokus cikana yol verilir. Ana yol tali yol kavrami belirsiz resimlerde. Ona gore yorum yaptim.
    Aslında çok süratle çıkılacak bir rampa değil ve rampanin başlangıç noktasında. Ben kontrollü çıktım aslında ama karşı araç aşırı süratli geldi ve ben yolun ortasındayim nerdeyse beni görmüyor bile
  • 08-11-2024, 23:38:31
    #8
    Levha aradı gözlerim levhada göremedim sanırsam %50 %50 olur gibi geldi.
  • 09-11-2024, 00:08:29
    #9
    Kurumsal PLUS
    Benzer bir kaza yaşadım. Çarptığım araç hava yastıklarını açıp ağır bir şekilde hasar gördü fakat levha olmaması ve 2 yolunda sokak olmasından dolayı sağdan gelen öncelikli olduğu için hiç sigorta itirazları falan olmadan direkt komisyona giderek oradan %100 haklılık payına sahip olduğum belirlendi.
    https://prnt.sc/vdlr2fbWWDIT

    Şu an sizin kazada benzer görünüyor ve haklı çıkarsınız.