Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karsi taraf anladigim kadariyla bayir yukari cikiyor. Sonucta gaza yuklenmis, yuksek devirde tirmaniyor. Sizin kontrollu cikmaniz gerekirdi. Her zaman yokus cikana yol verilir. Ana yol tali yol kavrami belirsiz resimlerde. Ona gore yorum yaptim.
Aslında çok süratle çıkılacak bir rampa değil ve rampanin başlangıç noktasında. Ben kontrollü çıktım aslında ama karşı araç aşırı süratli geldi ve ben yolun ortasındayim nerdeyse beni görmüyor bile