Benzer bir kaza yaşadım. Çarptığım araç hava yastıklarını açıp ağır bir şekilde hasar gördü fakat levha olmaması ve 2 yolunda sokak olmasından dolayı sağdan gelen öncelikli olduğu için hiç sigorta itirazları falan olmadan direkt komisyona giderek oradan %100 haklılık payına sahip olduğum belirlendi.
https://prnt.sc/vdlr2fbWWDIT
Şu an sizin kazada benzer görünüyor ve haklı çıkarsınız.