Geçmiş olsun, eğer tali yoldan ana yola çıkış yoksa veya sizin gittiğiniz yönde aksine bir trafik işareti yoksa siz haklısınız gibi görünüyor. (yol/cadde şartlarını bilmeden yazıyorum)