• 06-11-2024, 20:29:28
    #37
    hepsiburada da hemen al sonra öde sistemi var arkadaşlar ödeme zamanı gelince kredi kartında yeterli bakiye yoksa doğal olarak çekemiyor adamlar hacize verebilir ama yine de tabi haciz dosyasını görüp gerçekten isteyen avukat mı onu kontrol etmek lazım.
  • 06-11-2024, 20:45:31
    #38
    Hocam bu kadar kısıtlı anlatmanızda bir gariplik yok mu?
    Böyle bir işlem yaptınız mı, yapmadınız mı?
    Ayrıca bu tarz durumlarda avukat direkt IBAN ile ödeme almazlar...
  • 06-11-2024, 23:12:04
    #39
    Gukuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburad'dan 500 TL'lik ürün alıp almadığınızı hatırlamıyor musunuz? Şayet aldıysanız ve ödemeyi yapmadıysanız bu paranın sizden elbet bir gün faizi ile tahsil edileceğini düşünmediniz mi? Eğer böyle bir alışverişiniz yoksa itibar etmeyin. Varsa da borcunuzu ödeyin. Şaka gibi bir konu gerçekten.
    Konudaki tek mantıklı yorum.
    Kimse de sormamış sen 500 liraya ürün aldın da ödemedin mi diye? Herkes kesin d***landıcıdır diye yapıştırmış mesajı. Halen de yazan var inanılır gibi değil.

    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kadar kısıtlı anlatmanızda bir gariplik yok mu?
    Böyle bir işlem yaptınız mı, yapmadınız mı?
    Ayrıca bu tarz durumlarda avukat direkt IBAN ile ödeme almazlar...
    Arkadaş 500 liralık ürün parasını ödemediğini söylüyor zaten. İcraya vermeleri gayet normal. Müşteri hizmetlerini de aramış.

    Bu tarz durumlarda parayı IBAN değil de nasıl tahsil edecekler? Elden mi vereceğiz başka nasıl olacak?
  • 07-11-2024, 00:35:32
    #40
    Askıda sorular var.
    -Ürün alımı ve ödememesi var mı gerçekte.
    Varsa %60 ihtimalle gerçek. Yoksa zaten yoktur.
    -Hepsiburadayı aradın doğru diyorsa doğrudur.
    Arayan numaradan borçlu olduğunuza dair belge isteyin. Ödemenizi resmi yollardan yapın açıklamaya mutlaka fatura, icra, makbuz no vs ekleyin ve açıkça yazın.

    Birde böyle konular altına saçma sapan yorumlar sık olmaya başladı popüler olmaya çalışıyor arkadaşlar sanırım ama bayatladı artık o espiriler.
  • 07-11-2024, 08:10:59
    #41
    .best ONE 🏆
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kadar kısıtlı anlatmanızda bir gariplik yok mu?
    Böyle bir işlem yaptınız mı, yapmadınız mı?
    Ayrıca bu tarz durumlarda avukat direkt IBAN ile ödeme almazlar...
    Elden mi alacaklar?
    geçen sene Türknete 100 tl borcum kalmış hatta 92 tl icraya verileceksiniz diye mesaj geldi sonra ödeme yaparsanız bugün içinde icraya vermeyiz falan türünden mesajdı iban ilettiler hatta iban ismi türknet…. Diye devam ediyordu firmalar avukatlara veriyor onlar uğraşıyorlar ödemeyi de şirket hesabına alıyorlar tabi ki . Bu çok normal konuda herkes tokatlsnıyorsun demiş ama geçen sene böyle bir süreç yaşadım
  • 07-11-2024, 08:21:35
    #42
    jimmyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar az önce avukat bürosundan aradılar beni hepsi buradan 500 TL'lik ürün almısınız al sonra öde diye ödememisiniz ve watsap kullanıyorsanız avukatınız size IBAN bilgisi atıcak 3100 TL yollayıp dekont atabilirsiniz denildi napmam gerekli.
    Gerçekten böyle bir şey yoksa dikkate almayın. Yani 500 tl lik ürün alıp ücretini ödememe durumunuz. Engelleyin geçin.

    Zaten icraya verdilerse sizi e devlette yada uyapta bu çıkar. Adınıza açılmış veya müdahil olduğunuz davalar çıkıyor.
  • 07-11-2024, 08:32:26
    #43
    Hocam buraya yazacağınıza Hepsiburada'yı arayıp sorabilirsiniz konu nedir diye
  • 07-11-2024, 09:53:46
    #44
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki tek mantıklı yorum.
    Kimse de sormamış sen 500 liraya ürün aldın da ödemedin mi diye? Herkes kesin d***landıcıdır diye yapıştırmış mesajı. Halen de yazan var inanılır gibi değil.


    Arkadaş 500 liralık ürün parasını ödemediğini söylüyor zaten. İcraya vermeleri gayet normal. Müşteri hizmetlerini de aramış.

    Bu tarz durumlarda parayı IBAN değil de nasıl tahsil edecekler? Elden mi vereceğiz başka nasıl olacak?
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elden mi alacaklar?
    geçen sene Türknete 100 tl borcum kalmış hatta 92 tl icraya verileceksiniz diye mesaj geldi sonra ödeme yaparsanız bugün içinde icraya vermeyiz falan türünden mesajdı iban ilettiler hatta iban ismi türknet…. Diye devam ediyordu firmalar avukatlara veriyor onlar uğraşıyorlar ödemeyi de şirket hesabına alıyorlar tabi ki . Bu çok normal konuda herkes tokatlsnıyorsun demiş ama geçen sene böyle bir süreç yaşadım

    Hayır arkadaşlar sakız olarak alacaklar.
    Arkadaşın konu içeriğinde kurduğu 2 cümleden yola çıkarak yorum yapmak güç. Ölçüp biçip ona göre hareket etmek gerekiyor. Avukat IBAN ına ödeme alma konusundaki uyarımı şu konuda canlı canlı açıklamışlar:

    https://www.r10.net/off-topic/426631...an-cikmis.html
  • 07-11-2024, 12:27:58
    #45
    Üyeliği durduruldu
    İşi bilmeyen arkadaşlar *********** diyor. Hepsiburada'ya 90 gün ödeme yapmazsanız icralık olur ve artık muhatap avukatdır. Avukatda haricen tahsil için ıban atmış.