Hepsiburad'dan 500 TL'lik ürün alıp almadığınızı hatırlamıyor musunuz? Şayet aldıysanız ve ödemeyi yapmadıysanız bu paranın sizden elbet bir gün faizi ile tahsil edileceğini düşünmediniz mi? Eğer böyle bir alışverişiniz yoksa itibar etmeyin. Varsa da borcunuzu ödeyin. Şaka gibi bir konu gerçekten.
Konudaki tek mantıklı yorum.
Kimse de sormamış sen 500 liraya ürün aldın da ödemedin mi diye? Herkes kesin d***landıcıdır diye yapıştırmış mesajı. Halen de yazan var inanılır gibi değil.
Hocam bu kadar kısıtlı anlatmanızda bir gariplik yok mu?
Böyle bir işlem yaptınız mı, yapmadınız mı?
Ayrıca bu tarz durumlarda avukat direkt IBAN ile ödeme almazlar...
Arkadaş 500 liralık ürün parasını ödemediğini söylüyor zaten. İcraya vermeleri gayet normal. Müşteri hizmetlerini de aramış.
Bu tarz durumlarda parayı IBAN değil de nasıl tahsil edecekler? Elden mi vereceğiz başka nasıl olacak?