Askıda sorular var.
-Ürün alımı ve ödememesi var mı gerçekte.
Varsa %60 ihtimalle gerçek. Yoksa zaten yoktur.
-Hepsiburadayı aradın doğru diyorsa doğrudur.
Arayan numaradan borçlu olduğunuza dair belge isteyin. Ödemenizi resmi yollardan yapın açıklamaya mutlaka fatura, icra, makbuz no vs ekleyin ve açıkça yazın.
Birde böyle konular altına saçma sapan yorumlar sık olmaya başladı popüler olmaya çalışıyor arkadaşlar sanırım ama bayatladı artık o espiriler.