Merhabalar az önce avukat bürosundan aradılar beni hepsi buradan 500 TL'lik ürün almısınız al sonra öde diye ödememisiniz ve watsap kullanıyorsanız avukatınız size IBAN bilgisi atıcak 3100 TL yollayıp dekont atabilirsiniz denildi napmam gerekli.
eğer ki sen kullandıysan ürün sana geldiyse teslimatını yaptılarsa haberin olmasa dahi artık kanunen o parayı vermek zorundasın.
kendini kanıtlayabileceğin başka durum bilmiyorum gibi ama biraz ağlayıp sızlayıp indirim talebinde bulunmakta fayda var.