Banka Kartımı Kaybettim
19
●776
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 01-11-2024, 04:53:44Bankayı arayıp hesabı kapattırın. Ardından en kısa sürede karakola gidip suç duyurusunda bulunun. Para çekimi atm'den yapılmışsa kamera kaydını savcılık temin edip, süphelileri tespit edecek. buda yaklaşık 1-2 yıl sonra mahkeme dosyası açılır. Şahısların sicilleri temiz ise (Genelde birileri 3-5 kuruş verip bu işlerini yaptırıyorlar) denetim alıp serbest bırakılır. Paranızı biri çıkartıp verirse verirse vermezse de kimse size para çıkartıp vermiyor ki genelde d*landırıcılar mağduriyet gidermez kolay kolay. Mağdur olan korkudan öderse öder.
Kısacası Karakola gidin! - 01-11-2024, 04:55:48Cevap için teşekkür ederim şuan da ATM den çekildi olarak gözükmüyor pos cihazindan çekim yapılmış... Ceza alırlar mı dosya 1-2 sene sonra mi açılıyor gerçekten şahısları bulmak imkansız mı pos cihazından temassız kullanarak çekim olmuş
WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-11-2024, 04:57:02O ceza kredi kartları için geçerli olabilir Google de araştırma yaptım hepsi kredi kartı ile alakalı bir şeyler söylüyor ama bende ki banka kartı
mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-11-2024, 04:59:17Atm'den çekilmiş ise %100 kamera vardır ve çekimi yapan kişiler kolaylıkla tespit edilir. Bankayı arayıp durumu anlatın, hesabınızı kapatın. Ardından Hemen karakola gidin ve şikayetci olun. Ülkemizde suç oranları çok fazla ve çok fazla dosya olduğundan dolayı savcılık aşamasında işler hızlı olsa dahi, mahkemeler uzun oluyor. Nitelikli d*landırıcıktan ağır ceza alırlar. İyi senaryo sicil temiz ise denetimlik, Sicilde benzer bir suç işlenmişse Hapis. Yakalanırlar hocam siz çıkıp karakola gidip suç duyurusunda bulunursanız neden yakalanmasın.alisahbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2024, 05:00:25O hangi bankaymış bizde gidip hesap açalımmehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
