alisahbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap için teşekkür ederim şuan da ATM den çekildi olarak gözükmüyor pos cihazindan çekim yapılmış... Ceza alırlar mı dosya 1-2 sene sonra mi açılıyor gerçekten şahısları bulmak imkansız mı pos cihazından temassız kullanarak çekim olmuş
Atm'den çekilmiş ise %100 kamera vardır ve çekimi yapan kişiler kolaylıkla tespit edilir. Bankayı arayıp durumu anlatın, hesabınızı kapatın. Ardından Hemen karakola gidin ve şikayetci olun. Ülkemizde suç oranları çok fazla ve çok fazla dosya olduğundan dolayı savcılık aşamasında işler hızlı olsa dahi, mahkemeler uzun oluyor. Nitelikli d*landırıcıktan ağır ceza alırlar. İyi senaryo sicil temiz ise denetimlik, Sicilde benzer bir suç işlenmişse Hapis. Yakalanırlar hocam siz çıkıp karakola gidip suç duyurusunda bulunursanız neden yakalanmasın.