Cevap için teşekkür ederim şuan da ATM den çekildi olarak gözükmüyor pos cihazindan çekim yapılmış... Ceza alırlar mı dosya 1-2 sene sonra mi açılıyor gerçekten şahısları bulmak imkansız mı pos cihazından temassız kullanarak çekim olmuş

WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankayı arayıp hesabı kapattırın. Ardından en kısa sürede karakola gidip suç duyurusunda bulunun. Para çekimi atm'den yapılmışsa kamera kaydını savcılık temin edip, süphelileri tespit edecek. buda yaklaşık 1-2 yıl sonra mahkeme dosyası açılır. Şahısların sicilleri temiz ise (Genelde birileri 3-5 kuruş verip bu işlerini yaptırıyorlar) denetim alıp serbest bırakılır. Paranızı biri çıkartıp verirse verirse vermezse de kimse size para çıkartıp vermiyor ki genelde d*landırıcılar mağduriyet gidermez kolay kolay. Mağdur olan korkudan öderse öder.
Kısacası Karakola gidin!