Cevap için teşekkür ederim şuan da ATM den çekildi olarak gözükmüyor pos cihazindan çekim yapılmış... Ceza alırlar mı dosya 1-2 sene sonra mi açılıyor gerçekten şahısları bulmak imkansız mı pos cihazından temassız kullanarak çekim olmuş
Bankayı arayıp hesabı kapattırın. Ardından en kısa sürede karakola gidip suç duyurusunda bulunun. Para çekimi atm'den yapılmışsa kamera kaydını savcılık temin edip, süphelileri tespit edecek. buda yaklaşık 1-2 yıl sonra mahkeme dosyası açılır. Şahısların sicilleri temiz ise (Genelde birileri 3-5 kuruş verip bu işlerini yaptırıyorlar) denetim alıp serbest bırakılır. Paranızı biri çıkartıp verirse verirse vermezse de kimse size para çıkartıp vermiyor ki genelde d*landırıcılar mağduriyet gidermez kolay kolay. Mağdur olan korkudan öderse öder.
Kısacası Karakola gidin!