Bankanızı arayın kartınızı kaybettiğiniz ve izniniz dışında işlem yapıldığını belirtin muhtemelen banka iade edecektir paranızı etmezse en kısa süre de savcılığa giderek şikayetçi olun. Kartı kullanan kişiye 2 ila 5 yıl arasında hapis cezası verilir.