• 28-10-2024, 19:46:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar, internette fazla bir kaynak yok gib in java dosyasını da kurup denedim uygulamasını da her şey tamam sadece sunucuya veri gönderirken takılı kalıyor. Hata da yok bunu nasıl çözerim?
  • 28-10-2024, 19:48:51
    #2
    Zeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, internette fazla bir kaynak yok gib in java dosyasını da kurup denedim uygulamasını da her şey tamam sadece sunucuya veri gönderirken takılı kalıyor. Hata da yok bunu nasıl çözerim?
    USB e-imza ise üzerinde bir kapak var. Arka tarafında yukarı doğru kaydırarak yada tırnağını kendinize çekerek kapağı açıp içerisinde bulunan fiziki sim kartı düzgünce çıkarıp tekrar yerine takın. Bazen içindeki sim kart yerine tam oturamıyor olabilir. Yine olmazsa hangi marka e-imza üreticisi ise ilgili firmanın teknik desteğine danışabilirsiniz hocam.
  • 28-10-2024, 20:06:08
    #3
    myasiryaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    USB e-imza ise üzerinde bir kapak var. Arka tarafında yukarı doğru kaydırarak yada tırnağını kendinize çekerek kapağı açıp içerisinde bulunan fiziki sim kartı düzgünce çıkarıp tekrar yerine takın. Bazen içindeki sim kart yerine tam oturamıyor olabilir. Yine olmazsa hangi marka e-imza üreticisi ise ilgili firmanın teknik desteğine danışabilirsiniz hocam.
    Sim kartını çıkartıp taktım ancak hiç bir işe yaramadı hocam. Yarın iş saatlerinde firmaya ulaşıp destek almaya çalışacağım. Yardımınız için teşekkürler.
  • 28-10-2024, 21:20:10
    #4
    https://test.arksigner.com/

    E imza aktif takılı ve süresi var değil mi? Buradan kontrol edebilirsiniz.
  • 28-10-2024, 21:41:25
    #5
    Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://test.arksigner.com/

    E imza aktif takılı ve süresi var değil mi? Buradan kontrol edebilirsiniz.
    Hocam alalı 1 hafta oldu hiç giriş yapamadım Javayı sildim önerdiği sitede yazan sürümü kurdum her şeyi denedim olmadı. ptt den kep adresi alırken sorun olmadı.
  • 28-10-2024, 22:00:27
    #6
    Zeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alalı 1 hafta oldu hiç giriş yapamadım Javayı sildim önerdiği sitede yazan sürümü kurdum her şeyi denedim olmadı. ptt den kep adresi alırken sorun olmadı.
    Aktifleştirdiniz değil mi? e imzayı bir de hangi marka
  • 29-10-2024, 00:45:13
    #7
    Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktifleştirdiniz değil mi? e imzayı bir de hangi marka
    Markasi e imza tr akis kullaniyorlar galiba aktiflestirdim her sey tamam tek sunucuya aktariliyor da kaliyor