Zeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, internette fazla bir kaynak yok gib in java dosyasını da kurup denedim uygulamasını da her şey tamam sadece sunucuya veri gönderirken takılı kalıyor. Hata da yok bunu nasıl çözerim?
USB e-imza ise üzerinde bir kapak var. Arka tarafında yukarı doğru kaydırarak yada tırnağını kendinize çekerek kapağı açıp içerisinde bulunan fiziki sim kartı düzgünce çıkarıp tekrar yerine takın. Bazen içindeki sim kart yerine tam oturamıyor olabilir. Yine olmazsa hangi marka e-imza üreticisi ise ilgili firmanın teknik desteğine danışabilirsiniz hocam.