Konu
E-imza ile hiç bir yere erişemiyorum
28-10-2024, 19:46:08
#1
Zeus
Merhaba arkadaşlar, internette fazla bir kaynak yok gib in java dosyasını da kurup denedim uygulamasını da her şey tamam sadece sunucuya veri gönderirken takılı kalıyor. Hata da yok bunu nasıl çözerim?