Zeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alalı 1 hafta oldu hiç giriş yapamadım Javayı sildim önerdiği sitede yazan sürümü kurdum her şeyi denedim olmadı. ptt den kep adresi alırken sorun olmadı.
Aktifleştirdiniz değil mi? e imzayı bir de hangi marka