• 25-10-2024, 17:25:17
    #37
    Umut etmek saçmalık artık iş işten geçti.

    Başarabilen yurtdışına giderek kendini kurtarabilir ama Ülkenin düzelme ihtimali yakın gelecekte en az 20 sene içinde yok gibi , 15-20 sene sonrada zaten mültecilerin kaos çağı başlayacak kısaca gelecek pek iyi gelmeyecek : (
  • 25-10-2024, 17:38:20
    #38
    Türkiye'den gitmek yerine Türkiye üzerinden USD, EURO ve sterlin gibi paralar kazanmaya çalışın. Ayda 2000-2500 EURO Geliriniz varsa yeter, Bu dediğim rakamları kazanan kişiler emin olun Türkiye yaşanabilecek en iyi ülkelerden biri.
  • 25-10-2024, 17:47:12
    #39
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'den gitmek yerine Türkiye üzerinden USD, EURO ve sterlin gibi paralar kazanmaya çalışın. Ayda 2000-2500 EURO Geliriniz varsa yeter, Bu dediğim rakamları kazanan kişiler emin olun Türkiye yaşanabilecek en iyi ülkelerden biri.
    Bunu herkes yapamaz. Binde bir belki. Ülke içindeki total gelirde , genele dağıtabileceği böyle bir para yok.

    Ayrıca Türkiyenin tek sorunu ekonomi değil.
    Ekonomi bir şekilde illa ki çözülür bugün olmasa doğru politikalarla belki 10 senede çözülür.
    Ama ekonomi dışındaki bir çok hasarın artık geri dönüşü bana göre yok.
    Zaten düzeltmeye'de niyetleri yok.
  • 25-10-2024, 17:53:53
    #40
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu herkes yapamaz. Binde bir belki. Ülke içindeki total gelirde , genele dağıtabileceği böyle bir para yok.

    Ayrıca Türkiyenin tek sorunu ekonomi değil.
    Ekonomi bir şekilde illa ki çözülür bugün olmasa doğru politikalarla belki 10 senede çözülür.
    Ama ekonomi dışındaki bir çok hasarın artık geri dönüşü bana göre yok.
    Zaten düzeltmeye'de niyetleri yok.
    Halkın en büyük sorunu şuan maddiyat. Bu söylediğim paraları kazansalar zaten büyük ölçüde kafaları rahat olur ki zaten bir inşaat ustasının dahi Türkiye'de TL İle kazandığı parayı söylüyorum.
    Bence Türkiye devleti şuanda cumhuriyet tarihinin en güçlü dönenimini yaşıyor.

    Devlet güçlenirken halkı düşünürse sorunlar çözülür.

    - Eğitim seviyesi artmalı
    - Mülteci politikasından vazgeçilmeli

    gül gibi ülke olur..


    https://www.youtube.com/watch?v=XvA8E1Ct5eY


    bak adamlar öv öv bitirememiş.
  • 25-10-2024, 17:57:54
    #41
    Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Eylül 2024 Babamın vefatı ile birlikte benimde hayatım bitti gibi hissediyorum. herseyden elimi ayağımı çektim gibi birşey artık :S
    basin sagolsun nice mutlu senelere
  • 25-10-2024, 18:13:28
    #42
    Kime göre güçlü.
    Siz 1900 Yılı ile 2020 senesini karşılaştırdığınız için fark size çok güçlü geliyordur. Eskiden telefon yoktu Tayyip getirdi diyen birine denk gelmiştim biraz o hesap olmuş : ) Tabi eskiden uçaklar , tanklar , silahlar , dronelar yoktu : ) Elbet güçlendiğimiz doğru ama aç karnına halk bununla mı övünsün.

    Asıl güç başka bir ülkeye sözünün geçmesidir bence.
    Savaştaki ülkenin ekonomisinden daha kötü bir ekonomimiz var.

    Mülteci politikasından vazgeçemezsiniz artık adamlar yerleşti ev,araba,iş yeri çoluk cocuğa karıştı , sen göndermeye kalksan bu iç savaş demektir. Anca bekar ailesi olmayan işi gücü olmayan azınlık bir kesimi ülkeden gönderebilirsin. Mültecilerin sıkıntısını asıl 15-20 sene sonra yaşayacağız.

    Eğitimi'de ekonomiyi düzeltmeden düzeltemezsiniz. Birbirine bağlı. Ekonomi kötüleştikçe adalet,sağlık,eğitim hepsi kötüleşir zaten.



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halkın en büyük sorunu şuan maddiyat. Bu söylediğim paraları kazansalar zaten büyük ölçüde kafaları rahat olur ki zaten bir inşaat ustasının dahi Türkiye'de TL İle kazandığı parayı söylüyorum.
    Bence Türkiye devleti şuanda cumhuriyet tarihinin en güçlü dönenimini yaşıyor.

    Devlet güçlenirken halkı düşünürse sorunlar çözülür.

    - Eğitim seviyesi artmalı
    - Mülteci politikasından vazgeçilmeli

    gül gibi ülke olur..


    https://www.youtube.com/watch?v=XvA8E1Ct5eY


    bak adamlar öv öv bitirememiş.
  • 25-10-2024, 18:39:47
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilime, eğitime, teknolojiye ve sanayiye yatırım yapmak yerine farklı yerlere yatırım yapmanın sonuçlarını yaşıyoruz ekonomik bakımdan. Her bireyde olduğu gibi herkesin endişesi gelir ve güvenlik ülkeye kimin ne olduğu belli olmayan milyonlarca mülteci giriş yaptı. Devlet kontrol mekanizması tamamen çöktü diyebiliriz hiç bir kurumda ne kontrol var ne denetim herkes istediği gibi at koşturuyor ancak tek iyi çalışan kurum maliye ve vergi daireleri. Yaşanan olayların çoğu öncedende yaşanıyordu ancak çoğu ana akımda gösterilmiyordu sosyal medyanın yaygınlaşması ile her şey gözümüzün önünde yaşanıyor. Gençleri eğitime sevk etmek yerine eğitimden uzaklaştırıldığında nasıl bir toplum çıkacağının canlı örneklerini görüyoruz. Sokakta 10 kişi ile konuşun en az 8 kişisi bunalımda, evet belli şeyler iyiye gidiyor ancak toplum olarak çok geriye gidiyoruz. Dalga geçtiğimiz, aşağıladığımız ülkeler bile şuan bizden kat ve kat iyi durumdalar. Herkesin umudu kırıldı bu ülkeye dair bir gelecek düşünmüyor. Bir arkadaşımızın dediği gibi önceden vatan, millet derdik ancak şimdi mültecileri korumak için mi şehit vereceğiz? Kendi ülkelerinde bile arkalarına bakmadan kaçan kişiler bizim ülkemizde bizden daha rahat şekilde yaşıyor. Muhalefet desen muhaliflik yapmak yerine oylarını nasıl düşüreceklerinin peşinden koşuyor. Yazacak tonla şey var ancak ses çıkarmanın hiç bir faydası yok bu yazıyı yazarken bile tonla cümleyi silip yazmadım sonucunda kapımda polis belireceği için.
  • 25-10-2024, 19:19:03
    #44
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halkın en büyük sorunu şuan maddiyat. Bu söylediğim paraları kazansalar zaten büyük ölçüde kafaları rahat olur ki zaten bir inşaat ustasının dahi Türkiye'de TL İle kazandığı parayı söylüyorum.
    Bence Türkiye devleti şuanda cumhuriyet tarihinin en güçlü dönenimini yaşıyor.

    Devlet güçlenirken halkı düşünürse sorunlar çözülür.

    - Eğitim seviyesi artmalı
    - Mülteci politikasından vazgeçilmeli

    gül gibi ülke olur..


    https://www.youtube.com/watch?v=XvA8E1Ct5eY


    bak adamlar öv öv bitirememiş.

    hala böyle düşünebilmeniz ne acı.
  • 25-10-2024, 19:34:16
    #45
    Hocam gidenin de kalanın da gerekçelerine saygı duyuyorum. 90-95 kuşağına bu ülkenin bir gençlik borcu var. Yaşıtlarınız tomorrowland bileti bulamadığı için üzülürken siz zamanında uygun fiyata aldığınız marka ayakkabıyı tamir ettirmek zorunda kalıyorsunuz. Benim gibi düşünenler için sorun değil. Gidenlerin çocuklarının dönme ihtimaline karşı biz kalmak zorundayız. Gazi’nin de dediği gibi umutsuz durumlar yoktur; umutsuz insanlar vardır.