Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bilime, eğitime, teknolojiye ve sanayiye yatırım yapmak yerine farklı yerlere yatırım yapmanın sonuçlarını yaşıyoruz ekonomik bakımdan. Her bireyde olduğu gibi herkesin endişesi gelir ve güvenlik ülkeye kimin ne olduğu belli olmayan milyonlarca mülteci giriş yaptı. Devlet kontrol mekanizması tamamen çöktü diyebiliriz hiç bir kurumda ne kontrol var ne denetim herkes istediği gibi at koşturuyor ancak tek iyi çalışan kurum maliye ve vergi daireleri. Yaşanan olayların çoğu öncedende yaşanıyordu ancak çoğu ana akımda gösterilmiyordu sosyal medyanın yaygınlaşması ile her şey gözümüzün önünde yaşanıyor. Gençleri eğitime sevk etmek yerine eğitimden uzaklaştırıldığında nasıl bir toplum çıkacağının canlı örneklerini görüyoruz. Sokakta 10 kişi ile konuşun en az 8 kişisi bunalımda, evet belli şeyler iyiye gidiyor ancak toplum olarak çok geriye gidiyoruz. Dalga geçtiğimiz, aşağıladığımız ülkeler bile şuan bizden kat ve kat iyi durumdalar. Herkesin umudu kırıldı bu ülkeye dair bir gelecek düşünmüyor. Bir arkadaşımızın dediği gibi önceden vatan, millet derdik ancak şimdi mültecileri korumak için mi şehit vereceğiz? Kendi ülkelerinde bile arkalarına bakmadan kaçan kişiler bizim ülkemizde bizden daha rahat şekilde yaşıyor. Muhalefet desen muhaliflik yapmak yerine oylarını nasıl düşüreceklerinin peşinden koşuyor. Yazacak tonla şey var ancak ses çıkarmanın hiç bir faydası yok bu yazıyı yazarken bile tonla cümleyi silip yazmadım sonucunda kapımda polis belireceği için.