Merhabalar, iyi akşamlar öncelikle. Hisse ve fon için bilgili arkadaşlardan fikir alabilirsem çok sevinirim.
E-ticaret yapıyorum çoğunlukla kazandığım para tekrardan işe yatıyorum. Fakat hafta min 500 - 2500₺ arasında düştükçe hisse almaya çalışıyorum. Ekstra olarak aylık olarak bes yapıyorum 2 tane bes hesabım var birisi riskli birisi altın fonuna dayalı olarak. Fakat bu plana sadık kalmak istiyorum bunlara da ekstra fon alışları ile desteklemek istiyorum. Fakat yanlış mı düşünüyorum yoksa doğru mu düşünüyorum çevremde bu konuda fikir alışverişi yapabileceğim kimse yok. Yardımcı olabilecek fikir alışverişi verebilecek birisi varsa çok sevinirim.
Hisse ve birikim hk.
6
●252
- 23-10-2024, 23:13:46
- 23-10-2024, 23:34:39Hocam açıkcası çok fazla fonlara giresim yok şuanlık elimdeki hisse sayılarını yükseltmeye ve hedeflerim var örnek veriyorum 300 adet .... hissesi vs. diyerek bunlardan sonra fon işine girmeyi düşünüyorum fakat bazı fonlar var 5-6₺ yanlış mıyım bilmiyorum. Bes demiştim beslerden birisi altın fonlarında olduğu için çokta acele etmiyorum.zentmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2024, 23:40:07Temettü veriyor derken hocam. Fondan para çıkıp hesaba mı geçiyor?zentmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2024, 23:59:55Bu da yeni çıkmış.zentmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuveyttürk, Ata portföy ve iş portföyde var. Atayı geç geriye iş ile kuveyttürk kalıyor. 2 sinden eşit almak en mantıklısı. İşin eksisi 6 ayda bir ödeme yapıyormuş. Olsun. Hocam bilgi için teşekkürler. Çok hoşuma gitti bu iş. - 08-01-2025, 17:07:29Konuştuğumuz günlerde ak, iş ve kuveytten eşit miktarda alım yaptım.zentmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş 18,31
Ak 14,60
Kuveyt 13.5
Getiri sağladı.
Şu dini kurumlar bir defalık yanıltsın beni. Ne yaptında bu kadar düşük getirdin acaba?
