Merhabalar, iyi akşamlar öncelikle. Hisse ve fon için bilgili arkadaşlardan fikir alabilirsem çok sevinirim.
E-ticaret yapıyorum çoğunlukla kazandığım para tekrardan işe yatıyorum. Fakat hafta min 500 - 2500₺ arasında düştükçe hisse almaya çalışıyorum. Ekstra olarak aylık olarak bes yapıyorum 2 tane bes hesabım var birisi riskli birisi altın fonuna dayalı olarak. Fakat bu plana sadık kalmak istiyorum bunlara da ekstra fon alışları ile desteklemek istiyorum. Fakat yanlış mı düşünüyorum yoksa doğru mu düşünüyorum çevremde bu konuda fikir alışverişi yapabileceğim kimse yok. Yardımcı olabilecek fikir alışverişi verebilecek birisi varsa çok sevinirim.