zentmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KPA ( Kuveyttürk portföy kar payı ödeyen katılım fonu ) öneririm hocam 3 ay da bir temmettü veren nadir fonlardan fiyatı da çok uygun katılım endeksine uygun fon ytd
Hocam açıkcası çok fazla fonlara giresim yok şuanlık elimdeki hisse sayılarını yükseltmeye ve hedeflerim var örnek veriyorum 300 adet .... hissesi vs. diyerek bunlardan sonra fon işine girmeyi düşünüyorum fakat bazı fonlar var 5-6₺ yanlış mıyım bilmiyorum. Bes demiştim beslerden birisi altın fonlarında olduğu için çokta acele etmiyorum.